Hamburgo konteineriai Baltijos jūroje

Vidmantas Matutis

637967c21b7b3

Hamburgas išlieka pagrindiniu uostu iš kur konteineriai keliauja į Baltijos jūros regioną.

Pernai jame krauta 8,9 mln. TEU konteinerių. Tai vienu procentu daugiau nei 2015-aisiais. Bendra Hamburgo uosto krova pernai siekė 138,2 mln. tonų (+0,3 proc.).

Iš viso į Baltijos jūros šalis išgabenta 1,8 mln. TEU konteinerių.

Iš Hamburgo uosto 2016 m. 4,5 proc. padaugėjo konteinerių į Rusiją. Iš viso jų krauta 453 tūkst. TEU.

Tuo pat metu sumažėjo konteinerių į Švediją (mažiau 10,6 proc., iš viso 243 tūkst. TEU) ir Lenkiją (mažiau 9,7 proc., iš viso krauta 214 tūkst. TEU). Mažėjimas į Švedijos ir Lenkijos uostus siejamas su tuo, kad gerokai padaugėjo tiesioginių didelių konteinerinių laivų reisų Geteborgą ir Gdanską. O tai reiškia, kad Hamburgą dalis konteinerių aplenkia. Trečiu Baltijos jūros konteinerių paskirstymo uostu turi galimybių tapti Klaipėdos uostas.

Pernai didėjo konteinerių apyvarta tarp Hamburgo ir Azijos šalių (+1,3 proc. iki 4,7 mln. TEU, tame tarpe su Kinija + 1,6 proc. iki 2,6 mln. TEU). Net 2,9 proc. (iki 1,2 mln. TEU) padidėjo Hamburgo apyvarta su Šiaurės ir Pietų Amerikos šalimis. Iš jų su JAV net 11,1 proc. iki 363 tūkst. TEU.

 




    avatar

    Mūsų draugai

    klaipedos naujienos