Jūra

Vidmantas Matutis

2017-03-14, 11:10

Dėl baltarusiškų krovinių – aršesnė konkurencija

Dėl baltarusiškų krovinių – aršesnė konkurencija
© „Bmci.by“ nuotr.

2016 metais iš Baltarusijos į Lietuvą geležinkeliais buvo gabenta 20,4 mln. tonų krovinių. Didesnė dalis jų į Klaipėdos uostą.

Tai pagrinde trąšos ir naftos produktai. Klaipėdos uostas tapo pagrindiniu baltarusiškų trąšų krovos uostu.

Lietuvos geležinkeliai ir toliau ketina išlaikyti baltarusiškus krovinius, nes jie yra itin svarbūs. Taip pat planuojama didinti Lietuvos geležinkeliais gabenamų baltarusiškų krovinių kiekius. Tai pirmiausia siejama su Kinijos ir Baltarusijos bendru projektu „Didysis akmuo“. Pagal jį netoli Minsko statomas didžiulis krovinių logistikos centras.

Taip pat Lietuvos geležinkeliai siekė užtikrinti stambių Baltarusijos gamintojų „Belaruskalij“ ir „Grodno azotas“ produkcijos srautus per Klaipėdos uostą.

Tačiau į baltarusiškus krovinius vis labiau pretenduoja ir Latvijos uostai.

Netikslumai, klaidos straipsnyje? Susisiekite su redakcija

Susijusios naujienos

Rusiški kroviniai Baltijos ir Ukrainos uostuose
Augo Lietuvos  uostų  krovinių  dalis
Baltijos  šalyse  pasikeitė   lyderis
Krovinių srautai labiausiai nyksta Latvijoje
Vardas*:
Komentaras*: