Jūra

Vidmantas Matutis

2017-05-09, 10:39

Kylyje – investicijos į „lietuvišką“ uosto dalį [1]

Kylyje – investicijos į „lietuvišką“ uosto dalį
Vieta: Kylio uosto Ostuferhafen dalis iš kelto plaukiančio į Klaipėdą.
© Vidmanto Matučio nuotr.

Vokietijos Kylio uosto Ostuferhafen dalyje, kur švartuojami keltai atplaukiantys iš Klaipėdos, prasidėjo naujas plėtros etapas.

Vokietijos Šlezvigo-Holšteino žemių administracija surado 9,9 mln. eurų Kylio uosto Ostuferhafen daliai plėtoti. Joje švartuojami keltai ne tik iš Klaipėdos, bet ir iš kitų rytinės Baltijos šalių, taip pat Rusijos.

Kylio uosto Ostuferhafen dalis uosto veiklai pradėta naudoti praėjusio amžiaus aštuntajame dešimtmetyje, kai iš Rytų šalių, o pirmiausia iš Klaipėdos į Kylį ėmė plaukioti jūrų keltai. Pradžioje tai buvo Lietuvos jūrų laivininkystės jūrų keltai.

Jau tuomet buvo planuojama Ostuferhafen uosto dalį išvystyti per penkis etapus į svarbią uosto ir logistinės veiklos vietą.

Tai pavyko padaryti per keturis etapus. Iki šios į šios Kylio uosto dalies vystymą buvo investuota 16,5 mln. eurų. Sukurtas jūrų keltų aptarnavimo servisas, sudarytos sąlygos priimti įvairius kitus krovinius, kaip metalo laužas, anglys, grūdai, sunkiasvorė ratinė technika. Prieš kelis metus buvo įrengtas ir laikinas kruizini ų laivų terminalas. Nuo 2016 metų Ostuferhafen dalyje sukurta vieta priimti medienos gaminiams iš Švedijos. Taip pat nemažai medienos keliauja ir iš Rusijos.

Dabar pradėtas paskutinysis penktasis vystymo etapas. Nuo 2004 metų nenaudojamoje dalyje ketinama įrengti naujas krantines, krovinių laikymo sandėlius.

Ostuferhafen uosto dalis prasiplės ir bendrai sudarys 42,3 hektarų plotą. Tai bus didžiausia Kylio uosto krovos komplekso dalis.

Netikslumai, klaidos straipsnyje? Susisiekite su redakcija

Susijusios naujienos

Jūrų keltų  bilietai  turėtų  atpigti
Kylio   uoste   –    nauji   rekordai
Tarp Estijos salų plaukios nauji keltai
Žymūs pokyčiai Baltijos laivybos linijoje
Vardas*:
Komentaras*: