Jūra

Vidmantas Matutis

2017-04-03, 14:09

Kam reikalingas uostas Šventojoje? [5]

Vardas*:
Komentaras*:
 
5. Manau...
2017 04 05 08:25

Nebus Šventojoje uosto nei po 5, nei po 10 metų. Patikėkite. O jei ir būtų Šventosios kokia nors Lietuvos oaze jis nepaverstų.

Informuoti apie netinkamą komentarą
4. Nuomonė
2017 04 05 08:20

Šventojoje uostą buvo galima atstatyti kaip socialinį projektą tik tuo atveju, jei ES tam būtų skyrusi pinigų. Ir tokia galimybė buvo, bet ji nepanaudota. Dabar kalbos apie Šventosios uosto atstatymo, tarkim, kad ir žvejų reikalams, yra tik kliedesiai. Baltijos jūros žvejų nelieka, o mes norime jiems statyti 90 mln. eurų kainuojantį uostą.

Informuoti apie netinkamą komentarą
3. Briedas
2017 04 04 09:20

Keista, kad kažkas tiki dar kliedesiais apie Šventosios uosto atstatymą ,teritorija uosto išvogta,kanalas kastas ,milijonai išplauti,kaltų nėra ir taip pasaka be galo....

Informuoti apie netinkamą komentarą
2. Kažkaip
2017 04 03 17:58

graudu skaityt. Estai atstatė ir renovavo, ir naudojasi, ir plaukia žmonės, ir į minusą greičiausiai neina. Jachtukių būtų tikrai LABAI DAUG Šventojoje. Ir žvejams būtų vietos - atsigautų miestukas, nereikia čia nesamonių rašinėt. Tik kad artojus įtikint apie jūrą sudėtinga. Taip vat jei suart viską ir burokais apsodint...

Informuoti apie netinkamą komentarą
1. Senjoras...
2017 04 03 17:19

Prisimenu prieš daug metų konferencijoje, kuri buvo organizuota naujai pastatytame už ES lėšas uostelyje Saaremo saloje, kuriame be molų buvo sumontuota hidraulinė aparelė nedideliems keltams priimti, administracinis pastatas su automobilių stovėjimo aikštele. Uostelyje švartavosi vienišas, nedidelis, pakrančių apsaugos laivas. Man suabejojus dėl investicijų tikslingumo, estas išdidžiai atsakė, kad šios investicijos skirtos ateičiai. Tai va , kuom Lietuva skiriasi nuo Estijos.
O aš straipsnyje skaitau: Šventosios uosto atstatymas reikštų nemažo kiekio pinigų išmetimą į be perspektyvų, kad tas projektas kada nors atsipirktų. Inž. Jonas Šimoliūnas ir grabe apsiverstų. Jo knygoje rašoma: Šventosios Uostas savo laike vaidino gana didelę rolę ir buvo pavojingas konkurentas Klaipėdos uostui, nes per jį Lietuva galėjo vesti laisvą prekybą su Anglija, Dancingu ir kitais, mažinant prekybą per Klaipėdą ir Karaliaučių. Todėl vokiečiai dėjo visas pastangas, kad Šventosios Uostą užgniaužtų ir panaikintų. Mūsų laikais nereikia net priešų, savi tai daro.
Nereikia statyti vežimo prieš arklį, sakant, kad Šventosios miestelis nėra pritaikytas uosteliui. Bus uostas-atgys ir išsivystys miestelis. O apie atsipirkimą negirdėjau, kad kas skaičiuotų kada atsipirks Valdovų rūmai, Kongresų rūmai, Gugelheimo muziejus ir t.t.. Ne tik Valstybės prestižas turėti antrą uostą Lietuvoje, bet ir neabejotina nauda.

Informuoti apie netinkamą komentarą