Jūra

Vidmantas Matutis

2016-12-19, 15:54

KLASCO solidarizuojasi su valstybe

KLASCO  solidarizuojasi  su  valstybe
Veikla: prie KLASCO krantinių nuolat kraunami mažesni ar didesni laivai.
© Vidmanto Matučio nuotr.

Darbuotojus gausiomis kalėdinėmis dovanomis, premijomis ir sveikatos draudimu nudžiuginusi KLASCO išlieka viena stabiliausiai dirbančių uosto kompanijų.

Jaučia KLASCO grąžą

Nueinantys 2016 metai bus vieni iš sėkmingesnių Klaipėdos jūrų krovinių kompanijai (KLASCO). Jos nepaveikė tai, kad tiek pačiame Klaipėdos uoste, tiek su kitais regiono uostais vis didėja konkurencija. Atlaikytas ir dalies jūrų keltų krovinių perkėlimo iš Tarptautinės jūrų perkėlos į „Centrinį Klaipėdos terminalą“ bumas.

Nepaisant viso šito KLASCO išlaiko panašius krovos tempus kaip pernai. Netgi planuojama, kad kokiais 5-6 laivais, o tiksliau apie 300 tūkst. tonų krovinių bus daugiau nei pernai. KLASCO šiemet ketina pasiekti 12,6 mln. tonų krovos kiekį. Tas rezultatas žymiai prisidės prie planuojamos rekordinės apie 40 mln. tonų visos Klaipėdos uosto krovos.

Neatsitiktinai Klaipėdos valstybinės jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus akcentavo KLASCO kaip stabiliausiai pastaraisiais metais dirbančią uosto kompaniją.

Įdėmiai stebime kaip sekasi uosto kompanijoms, kaip pasitvirtina mūsų į uostą įdėtos investicijos. Matau KLASCO kompaniją ištisas paras per savo kabineto langą iš devintojo aukšto. Matau kiek atplaukė laivų, kiek pakrauta krovinių, pastatyti ir dirba naujieji kranai, naujai pastatyti sandėliai. Džiausiuosi KLASCO investicijomis ir jų gaunama grąža, o tuo pačiu šios kompanijos atnešama nauda Klaipėdos uostui ir valstybei“, - akcentavo A.Vaitkus.

KLASCO generalinis direktorius Audrius Pauža pažadėjo, kad nedidelis krovos augimas planuojamas ir 2017 metams. Netgi sakė tikintis, kad 2017 metai gali būti dar geresni.

Sulaukė koncerno įvertinimo

Kalbėdamas apie dar vienus sėkmingus metus KLASCO vadovas A. Pauža didžiavosi kompanijos darbuotojais. Tai jų dėka, esant sudėtingai situacijai rinkoje, pavyksta išlaikyti aukštus veiklos tempus.

Darbuotojų indėlis buvo įvertintas KLASCO valdyboje. Mūsų teikimu ir valdybos pirmininkės Lydos Lubienės pageidavimu, visiems darbuotojams iki gruodžio 23-osios bus 100 procentų sumokėtas papildomas 14-asis atlyginimas. Taip pat nuspręsta 2017 metais kiekvienam darbuotojui skirti po 1000 eurų sveikatos priežiūrai“, - pastebėjo A.Pauža.

A,Paužos teigimu, ir 2017 metais bus išlaikytos KLASCO tradicijos – kartu švęsti kompanijos veteranų pagerbimo šventę ir šv. Kalėdų sutiktuves.

Dar šiemet KLASCO darbuotojams papildomai bus dalinamos kasmetiniai kalėdinių vaišių rinkiniai. Darbuotojų kalėdinis stalas, anot A.Paužos, nebus prastesnis nei pernai. Tik, kaip pastebėjo jis, nebus šampano – KLASCO solidarizuojasi su valstybėje pradėta alkoholio mažinimo prevencija.

Koncerno „Achemos grupė“ valdybos pirmininkės pavaduotojas Gintaras Balčiūnas dėkojo už puikų darbą, kurį atliko KLASCO darbuotojai.

Kompanijos rezultatai geri kaip visuomet. Koncernas „Achemos grupė“ stengsis padėti visokeriopai vystyti KLASCO“ – akcentavo G.Balčiūnas.

Anot A.Paužos, vyko KLASCO valdymo reorganizacija, kuri davė efektą. Daugiau atsakomybės teko skyrių vadovams. Jiems reikės rasti aukso vidurį, kad ir kompanijos darbuotojai būtų patenkinti, ir veiklos efektyvumas augtų. Jis ir KLASCO valdyba tikisi, kad dėl to didės kompanijos darbo našumas. Toliau numatyta tobulinti KLASCO darbuotojų motyvacinę sistemą.

Planuose – ir perkėlos tvarkymas

 

2016 metais KLASCO, anot A.Paužos, puikiai įvykdė investicinę programą, kuri siekė apie 22 mln. eurų. Įsigyti, sumontuoti ir jau veikia du nauji galingi portaliniai kranai po 125 tonas keliamos galios. Kiekvienas jų kainavo maždaug po 5 mln. eurų.

Pastatytos trys grūdų palapinės po 20 tūkst. tonų talpos. Sutvarkyta Vitės kvartalo teritorijos dalis. Įrengta nauja automobilinių grūdovežių priėmimo stotis. Ji per parą be jokių eilių gali priimti apie 500 automobilių. Pasirengta papildomai priimti dar apie 300 vagonų grūdų per parą.

Taip pat ruošiama nauja technologinė įranga kitai krovos veiklai efektyvinti. Įsigyta naujos technikos, vilkikai, hidrauliniai krautuvai. Pasak A.Paužos, pagal techninį lygį KLASCO pastaraisiais metais pakilo gerokai aukščiau.

2017 metais KLASCO planuoja investuoti apie 9 mln. eurų. Bet, anot A.Paužos, jei pavyks su partneriais susitarti dėl veiklos Smeltės pusiasalyje, investicijos gali ir didėti. Jau dabar aišku, kad sėkmingas Tarptautinės jūrų perkėlos teritorijos vystymas ateityje susijęs ir su Uosto direkcijos investicijomis.

Kai kurios Tarptautinės jūrų perkėlos krantinės yra blogos būklės, eksploatuojamos per 30 metų. Kai kurias jų reikės kapitališkai remontuoti ar netgi perstatyti. Planuojame, kad kreipsimės į Uosto direkciją dėl krantinių pertvarkymo“, - kalbėjo A.Pauža.

Netikslumai, klaidos straipsnyje? Susisiekite su redakcija

Susijusios naujienos

Северная  часть  KLASCO  очень  важна
Šiaurinė   dalis  KLASCO  yra  svarbi
Teismai     trikdo    uosto    plėtrą
Kibernetinės  atakos   uostą  aplenkė
Vardas*:
Komentaras*: